Ny lägenhet, igen.. ;-)

 

Men denna gång är det verkligen MIN lägenhet! För här ska bara jag bo. Flyttat idag. Jag måste säga att jag fått in en grym packningsteknik. Ner med skiten i väskan bara, med galgar och aallt, så är det bara hänga upp det igen på nästa ställe ;-D Var en del trassel innan jag fick besked om var jag skulle få hamna, men nu är det klart, jag är på plats, och jag är, ursäkta språket men, sjukt jäkla nöjd!! :-D Nu ska jag bo här tills jag åker tillbaka till Sverige, och dessutom vara helt ledig. Behöver jag säga att jag älskar livet just nu?? ;-D

 

 

Nu väntar ett ryggpass på gymmet och eftersom jag blivit utmanad att slå ett nytt pb så ligger dagens försök på chins. Hade jag fått bestämma hade det blivit mark, men så var inte fallet denna gång ;-P Dessutom går jag i bustankar. Detta kommer inte uppskattas av mamma (;-P) men jag har nya tatueringsplaner. Och jag är såååååå nöjd med tanken i mitt huvud att jag inte kan släppa den, jag vill jag vill jag vill. Och helst på en gång, precis som alltid :-P

 

 



Kommentarer
Jennie

Fan va najs hjärtat :D!! nu är det bara o njuta av tiden där nere tills du kmr hem igen ;) miss u !

2011-04-27 @ 16:49:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0