Sushi och solnedgångar


..igår var jag med två vänner och åt i Amfi. Så otroligt vackert där att jag blev alldeleas stum, nästan i stil med Mogán. Nästan ;-P

 

Iaf så var vi på en sushirestaurang och hör och häpna, jag åt sushi (!) ;-O långt ifrån alla bitar, men jag smakade dem som såg mest okej ut, och vissa var ju faktiskt riktigt goda :)

 

Idag fyller min roomie år, så jag vaknade tidigt och gjorde en liten briska (okej, jag hade ingen bricka, jag tog en tallrik..) med ljus, ett kort och några små presenter. Man får göra sitt bästa :) Nu väntar några timmars arbete, dock helt utan behandlingar, invigning av nytt vattengympapass (ändrat och lagt till två låtar :-D), ett axelpass på gymmet och sedan middag på Guantanamo ikväll för att fira födelsedagsbarnet och ta farväl av dem som beger sig i veckan.

 

Själv stannar jag kvar ett tag till, hoppas de har glömt bort mig i Sthlm och aldrig skickar någon biljett hem :-D



Kommentarer
Blivande bernie?

Ååh då får du tusan ta å käka sushi på kikkobar å i Örebroooo me mej i sommar! PS. ANNARS...!:@

2011-04-22 @ 19:04:17
Då får jag väl bli Lollo..

hahaha, joomen visst Bernie, jag kan ju alltid försöka.. :-D

2011-04-23 @ 11:48:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0