Tapaskväll :)


..har vi haft mer än en gång under tiden Bea varit här. Jättemysigt :) Igår fortsatte vi även kvällen med en sväng till Puerto Rico.











Nu tror ni kanske att vi inte gör annat än äter jag och Bea, och så är det med, hahaha :-P
Nej, så är det inte, men vi har ätit mycket och gott. Dock känns det bara bra. Vi äter ju bra skit. Och träningen går bra. Idag vaknade jag vid sex, fråga mig inte varför, men kunde inte sova, så 8.30 blev det yoga, följt av core. Därefter frukost och sen 45 min promenad. Sen ett par lata timmar vid poolen innan vi begav oss till gymmet för ett bröstpass. Och jag har verkligen blivit starkare. När jag var hemma och bänkade 50kg var det tungt så in i helvete, klarade fyra reps, men två var med rätt mycket hjälp,.. Idag körde jag utan hjälp först en 6a, sen en 5a på samma vikt :-D Dessutom höjde jag med 2,5kg på vardera hantel i bröstpress :)

Och efter gymmet powerwalkade vi hem 45 min :) Så det vi äter förbränner vi. Däremot gillar jag inte alkohol. Jag har sagt det förut och jag blir bara mer och mer säker för varje gång, det är ingenting för mig. Vi drack absolut inte mycket (även om bilden råkar visa ett helt bord fullt av drinkar, det råkade vara happy hour,.. :-P) men ändå kände jag i hela mig när jag vaknade att jag gjort något som min kropp inte tycker om. Jag har ändå fungerat bra hela dagen, så vi pratar ingen fylla eller baksmälla, men det är känns bara så onödigt. jag har precis lika roligt med något annat i glaset.

Måste dra mig nu, det är kväll och jag är trött och Bea ska låna min dator en stund. Hon skulle egentligen åkt hem imorgon bitti, men har förälskat sig i mig så att hon blev tvungen att boka om sitt flyg hem och stannar tills på lördag. Och jag kan ju inte klandra henne, jag är ju liksom rätt svår att motstå.. :-P

Men kan berätta en rolig sak. Jag kommer att få fortsätta ha vattengympan! :-D Inte alla dagar, men jag och nya tjejen ska turas om. Hon ska ju trots allt vara här hela sommarsäsongen, så att spara lite på henne är ju inte fel, och jag har ju som tidigare känt en stor dos överskottsenergi som behövs läggas på något.. ;) Så det känns skitkul, jag kör igen imorgon :-D



Kommentarer
Andreas

Hulken! Du är ju riktigt stark i bänkpressen!

Och jag håller med dig om alkoholen. Jag var ute förra helgen och min kropp gillade det inte alls.



Ta hand om dig!

2011-04-05 @ 20:53:15
Lisah

Oh, tack ska du ha :-D Ja, det tar sig. Men däremot har jag ändrat mig lite om deffen,.. Fuck sommarformen, jag kör på att ta över världen istället!! :-D

2011-04-06 @ 21:43:14
Imreveronika

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-11-13 @ 20:51:23
URL: http://imreveronika.bloghy.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0