Tycker inte om


..och brukar inte, blogga på nån annan dator än min egen, men den är hemma just nu och jag sitter på hotellet och tänker för ovanlighetensskull slänga upp ett par rader ändå.

Idag har varit en bra, men lång och händelserik dag. Jag fick en massa besked på en gång och stunden innan jag hinner sortera dem i mitt eget huvud blir alltid jobbig. Men nu känns det bättre. Jag kommer att vara tvungen att flytta ur mitt hus i början av nästa vecka. Så ska jag bo med en av de andra tjejerna i två veckor och sedan flytta igen, den gången in på hotellet. Blir ett jäkla stök med grejerna, men å andra sidan gör det inget, då kan jag lämna en del nerpackat så blir det mindre besvär den dagen jag väl ska hem.. Man får liksom vända på det som känns besvärligt så man drar det till sin fördel på något vis. Det tränar jag på varje dag.

På träningsschemat stod det biceps idag och jag fick inte med mig Bea, så körde själv. Och även där använde jag trasslet i mitt huvud till nåt positivt, nämligen att ge allt vad jag hade i mitt pass. Höjde med 1kg på vardera hantel i hammercurlen och med 2,5kg på stången i stående bicepscurl. Jag är nöjd :)

Så blev det dessutom promenad hem, i solnedgången, och efter en sån stund kan man inte vara stressad, man kan inte vara ledsen eller irriterad. Man kan inte annat än må bra <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0