Wuuaaaooo


Som jag skrev tidigare var jag utmanad att slå ett PB innan jag åker härifrån och planen var att göra det i dagens ryggpass. Jag vet inte riktigt hur det gick till, men ett PB slog jag absolut!

Det var chins som var utmaningen, men jag var så förbannat sugen på mark, så tänkte börja med ett par lyft, bara som uppvärmning,.. dock var det en alldeles för härlig känsla, (ledsen Andreas.. ;-P) så jag lassade på, letade upp en perfekt låt i mp3n, hyperventilerade och mentalfokuserade en stund, sen fasen så lyfte jag. 90kg!! :-D Hell yeah baby! :-D hahaha


Kommentarer
A

Du är förlåten ;)



Toppbetyg = 5/5 Kesoburkar.



Men du har fortfarande tid kvar att slå pb i nån av "mina" övningar!

2011-04-28 @ 18:04:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0