Återigen..


..det "sista" av allt. Spenderat sista natten i min säng (på förmodligen 8månader!!) Bara den är ju helknasig. Jag minns när jag kom hem i maj, då tyckte jag min säng var rena himlen, i jämförelse med alla de sängar jag sovit i föregående halvår. Så, hejdå sängen, vi ses i maj..

Sitter sista morgonen i mitt eget kök, (äter inte min sista frukost, för det ska jag äta fler under dagen ;-P), ska köra min sista tvätt, packa mina sista saker, städa ur lägenheten en sista gång, dra och träna mitt sista pass på gymmet, (den svider,.. :-/) Sen åker jag hem till mamma ikväll och sover där inatt.

Hela grejen vore ju ingenting om jag bara skulle iväg på resan och sen komma hem. Men jag ska ju inte komma hem. Jag har ju inte ens något hem att komma hem till. Jag ska hålla mig iväg nu. Så är det, så ska det bli. Sen att jag inte vet var, det gör detsamma. Nåt blir det.

Till er jag inte hinner träffa nu idag, så är det ju inte hela världen, vi får se till att ses i oktober :) sen kommer jag ju finnas, om bara en bit bort. Och där jag spenderar min vinter, dit är ni välkomna att hälsa på. Det var ganska många som skulle hälsa på förra vintern. Det var en som kom. Lilla B1. :) Men det berodde även på mig och på omständigheterna, att jag tvingades åka hem mitt i alltihop gjorde ju att tid försvann och så fick vi ju ses, här i sverige,.. ja, livet är bra spännande. Ingen aning har vi, om vad som väntar kring nästa hörn. Och vilken himla tur det är egentligen, för inte hälften så roligt vore det ju, om vi visste..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0