Benpasset..


..gick bra. Jag var på skitdåligt humör, använde det till min fördel och körde. Det gjorde ont. Då blev jag arg. Så kunde jag ta i lite till. Så blev jag trött och då blev jag ännu mer arg. Så var jag arg för att jag var ensam. Jag vill inte träna ben ensam. Jag vill inte träna bröst ensam heller. Jag vill kanske inte träna ensam överhuvudtaget.

Men ja, det blev ett godkänt benpass.

Sen var jag på banken. Jag ville ha koden till mitt mastercard. Det fick jag inte. Hon klippte sönder kortet. Hon ville beställa mig ett nytt. Jag har inte tid att vänta på ett nytt. Hon ville prata pension. Det ville inte jag. Hon undrade var jag skulle. Jag sa att jag inte vet. Till slut fick jag öppna ett nytt konto. Med ett nytt kort. Då var jag nöjd och gick.

Sen gick jag till forex och växlade pengar. Jag ville ha en peng som funkar överallt. Det gick inte. Så nu har jag brasilianska pengar, chilenska pengar, dollar och euro. Jag vet inte ens vilka som är vilka.

Så fixade jag några ärenden till och handlade lite. När jag kom hem var jag så trött så trött att jag gick och la mig. I tolv minuter. Huvudet vill inte koppla av, så då är det ingen idé att bara ligga där.

Istället blev det kaffe och nu bakar jag proteinbarer. Hur dem smakar vet jag inte än, men det luktar gott :)

Så väntar jag mail men det kommer ju inte. Jag avskyr att vänta.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0