Det mesta..


..är en röra just nu och timmarna bara passerar, dagarna går. Jag skulle både vilja och behöva stoppa tiden.

För mycket intryck, för många känslor, för många saker som händer på alldeles för kort tid. Jag tjatar om att allt har en mening, men ibland tycker jag den är mycket mycket svår att se. Just nu har livet inte varit rättvist med att dela med sig av motgångar. Jag tycker inte det.

Om vi kunde delat, så skulle jag mer än gärna gjort det. Egentligen hade jag kunnat ta det alltihop.

Det finns ingen annan utväg än att det blir bra. Det måste bli bra. Det bara måste det.











Kommentarer
André

Ibland är det så. Har varit i et dilemma själv om livets meing. Är väl det fortfarande. Jag vet att du är klok med mycket intressanta idéer och en charmör. Har inga tvivel på det du tänker på, kommer att fixa sig framöver :)

2011-08-25 @ 15:42:36
URL: http://riseofandre.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0