En våg..


..av de där känslorna. Rakt över mig. På en gång. Från ingenstans.

Imorse var det en sån morgon som jag undrade vad tusan det är jag går på egentligen. Jag var så överpigg och inom mig bubblade lycka så stor att jag inte vissta hur jag skulle hantera den. Sen har jag varit väldigt lugn hela dagen. Inte ledsen, fortfarande lycklig, men en väldigt lugn lycka. Nästan som i en dimma. Men nu kom en annan känsla. Massor andra känslor. Som jag inte ens kan sortera. Sorg och saknad och ångest och oro, svaghet och rädsla och ensamhet och osäkerhet, ilska och ånger och besvikenhet och irritation, och så den värsta av dem alla, känslan av tomhet.

Rakt över mig. På en gång. Från ingenstans.



Kommentarer
Lisa

Släpp alla känslor och åk nu iväg på din underbara resa. Allt kommer finnas kvar här när du kommer hem. Ja kanske inte Keso med hallon ;-)



Är inte det lättaste men du kommer nog känna en lättnad när du gör det. Det enda du ska känna nu är lycka. Lycka över att få komma ut på äventyr. Lycka att få se. Lycka att bara vara HÄR och NU. Morgondagen ligger i framtiden och den kan vi inte styra idag =)



Kommer sakna dig men vi ses snart igen!

KRAMAR.

2011-08-30 @ 08:10:46
URL: http://lafamila.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0