För säkerhetsskull..


..liksom ;)

Så har jag växlat massa olika konstiga pengar. Jag vet inte riktigt varken vilka jag ska använda var eller vad dem är värda, men det ska va pengar iaf. Så har jag även två konton med visakort och ett mastercard med kredit. Allt för säkerhetsskull. :)



Vidare så har jag packat mitt protein i tredubbla plastpåsar i fall både en och två skulle gå sönder. Sen har jag även namnmärkt dem lite fint med tejp och spritpenna ifall det skulle vara några frågetecken i tullen, så nu kan det ju inte va några konstigheter.. Liksom för säkerhetsskull.. ;)



Ja, nu är det mesta färdigpackat. :) Mamma undrade igår om allt fick plats i hennes bil, för hon ska hämta mig sen. Självklart, svarade jag alldeles övertygad. Mamma kör en liten Nissan ;-P



Nej, nu måste jag fortsätta. Later :)



Kommentarer
B1

Ge mej pengarna sa jag! YOU HEARD MED! ;D <3

2011-08-31 @ 13:07:32
Ida Marie

Kanske borde hyra en bol av modell L??

2011-08-31 @ 14:13:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0