Fortsatt inhandla..


..sånt där jag kan tänkas behöva. :)

Både jag och Elin var lediga idag. Hann med en kort joggingtur imorse innan hon vaknade, men sen har vi traskat runt på stan hela dagen :) Köpte en ryggsäck, så nu har jag den att ha som handbagage, och sen min nya blå väska som man kan både bära eller rulla att packa till sydamerikaresan.



Sen packar jag resten, i min absolut snyggaste och största alldeles jätterosa favoritväska ;-D



Jag blev lite halvt ruinerad idag. Jag ville nästan inte veta vad dagen gått på, men jag råkade räkna ihop summan sen ändå. Hade det varit min totalsumma hade det varit helt okej, men förra veckan fick jag kosttillskott för 3000kr, igår för 1200 och jag väntar fortfarande på två paket, på 1500 tillsammans,.. men men, sen har jag ju så det räcker ett tag =)

Idag köpte jag inga grossistmängder av någonting, men jag köpte alldeles nödvändiga saker =)







Sen hann vi även med en lunch på Hälsofreak och två stora kaffe på Wayne´s :)

Ikväll har jag tränat bröst och det var kul. Jag är så glad i hela mig. Jag älskar det livet jag lever. Förmodligen för att jag vet att jag snart ska iväg och när ens tillvaro är tidsbegränsad blir man plötsligt väldigt nöjd och tillfreds med precis allt. Men jag känner mig lycklig. Jätte lycklig. Och jag älskar gymmet och människorna där. Jag bara älskar dem.

Jag fick ett mail idag. Rubriken var "Erbjudande tjänst Egypten". Mitt hjärta stannade för en sekund. Jobberbjudande! Redan!? Jag trodde jag skulle få vänta mycket längre. Kanske inte ens få veta innan jag drog. Och Egypten? Har dem läst fel?

Jobbet gällde dock inte vintersäsongen. Det gällde nu. Tillträde snarast och sen tom 21 nov. Som fitness host, kombinerad med Mini Land. Egentligen min drömtjänst. Inte jobba i spat alls, bara ha klasser och sen ha skattjakt. ;) Jag skulle älska det. Och Egypten vore säkert kul, en kortare tid, vilket det skulle blivit. Men nu kan jag ju inte det. Så jag fick tacka, men tacka nej. Men säkert finns det nån mening med det också. Jag fick iaf chansen att uttrycka min önskan att jag hemskt gärna tar en sån tjänst om det finns behov av det till vintern sen. Så nu är det bara att hålla tummarna, och fortsätta vänta..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0