Nää,..


..så negativ jag låter.

Till det där borde det finnas en "gilla INTE"-knapp.

Jag tar det tillbaka. Det ska bli en bra dag. Jag är ledig. Det är bra.

Och nu kom ett sms, som från ovan. Med precis de ord jag behövde höra. Så förnurligt livet är ibland. När det behövs så lite, och så får man just det. Då gäller det att vara mottaglig, så man inte missar det.

Jag bara önskar litegrann jag kan få det där mailet jag väntar på. Jag tror det hela skulle kännas lite enklare om jag liksom förstod varför jag håller på att ge bort mitt hem, min trygghet och allt det jag byggt upp. Om jag visste var jag själv var på väg. Men,.. det kommer väl. Det är bara att vänta.


Hemma finns kvar.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0