Usch vilken natt,..


..jag har inte kunnat sova. Nästan alls.

När jag lagt mig kom en massa tankar. Verkligen en massa tankar. Jag blev tvungen att kliva upp igen. Så pratadeoch  jag med en kompis, ända tills han ville sova. Då var klockan halv ett och jag försökte koppla av, men tankarna bara fortsatte. La mig i soffan och jag kände mig nästan sjösjuk. Så låg jag där till klockan tre och bara liksom stirrade rakt fram.

Så idag är huvudet lite mos. Druckit mitt kaffe, men jag mår mest illa. Så skulle jag göra frukost men upptäckte att mina havregryn var slut och det enda jag hittade i kolhydratsväg, verkligen det enda, var ris. Åhh, yum,..

Men jag ska äta det, bara för jag måste äta. Sen ska jag iväg och träna. Ben på menyn. Och därefter ska jag fixa sådär en hundra ärenden på stan. Inga roliga saker som en lunch med en vän, utan bara sånadär tråkiga måsten. Gå till banken och så. Sen ska jag hem, förhoppningsvis kunna vila en stund och sen ska jag iväg och träna igen. Bröst.

Har nämligen gjort en liten plan nu för min sista vecka, och för att hinna de pass jag vill, så måste det bli dubbla idag. Och det funkar ju eftersom jag är ledig. Vad gör jag annars liksom, gå till banken tar ju ändå inte hela dagen . . .




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0