Hmm,..


,..här står nu jag, innan klockan åtta på en ledig dag, med frukosten i magen, riset snart färdigkokt och kycklingen vägd och framme för att tina. Matlådorna står uppradade tomma på diskbänken och mina shakes står torra och redo för att fyllas. Men där kan jag inte imponera, för det gör han varje dag och har gjort i massor med år.. Lyckas jag någon annanstans? ;)

Jag har ont i mina armar idag. De fick sig ett pass igår. Ett bra pass. Massor med bättre än jag kunnat få till ensam. Ensam kan jag ju mest bara bygga mina Karl Alfred-underarmar . . . Och ikväll är det ben. Ett par såna vill jag ha. Och en röv. Den måste förresten ha vuxit i alla fall litegrann. Jag hittade ett par byxor igår jag tänkte dra på mig. Det gick inte som jag planerat. (:-D !!)

Hur vikten står vet jag dock inte, eftersom min våg blivit kroniskt stulen. På julafton vägde dunderklumpen i alla fall 56,1 kg på morgonen. :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0