Igår,..


,..bara klagade jag. Om allt jag ville äta, att jag var hungrig och att jag skulle svälta.

Idag har jag suttit och stirrat på min mat och undrat hur i tusan jag ska få den från tallriken ner i magen. Tugga tugga tugga och svälj. Och sen svälj igen. Jag insåg nog inte riktigt hur mycket och ofta det faktiskt är.

Måndags morgonen började med ett benpass kl 7.30. Klant som jag är började jag med att trilla rakt bak på röven, det var mindre skönt. Och dumma baksida lår funkar inte att köra, men det gick bra ändå och jag hade verkligen längtat efter att köra ben. (!!)

Hem för frukost som gick fruktansvärt sakta att få ner, E var här och studerade mig och hon bara skrattade. Duschade och vilade en stund och helt plötsligt sa klockan ät. Ingen! Så nu är jag åter igång och tuggar. Det smakar absolut inte illa, det är gott. Jag har curry i mitt ris och chili på min kyckling, men det går segt. Tugga tugga tugga svälj. Och sen svälj igen. Och svälj igen.

Huhu, tack för maten :) När blir det mat igen? Vavava?? :-D





Kommentarer
Anonym

40% e kosten, 40% e träningen. 10% e sömnen. 5% e harmoni,tro,kärlek.. Resterande 5% e vilja,fighting spirit..



Train,eat,sleep and repeat..



Varje dag är en pusselbit, en pusselbit inför framtiden. DET går inte att skjuta upp saker o ting till imorgon. För vem vet om morgondagen finns eller om man verkligen tar tag i det den dagen. Lätt att hamna i slentrian och aldrig våga ta steget till det som kallas utveckling..



En nära vän till mig sade: Kaos är en form av sinnestillstånd som leder till utveckling och alla vet att en storm alltid lägger sig!!



Du e bäst o din resa har bara börjat!!

2011-12-19 @ 19:51:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0