Jag är otroligt,..


,..nöjd med tillvaron just nu.

Jag vaknade i natt, hur många gånger som helst, jag snurrade och vred och vände, sängen var mjuk, ovanligt mjuk. Men också fruktansvärt skön. Det var min säng. (!!!) Fantastiskt.

Och inte fick jag sovmorgon, men det gjorde ingenting, för på mig väntade min träningspartner och ett bröstpass. Var fortfarande mörkt när jag cyklade mot gymmet, men mysigt var det och jag var både taggad och upprymd. Det går så bra nu, det bara funkar alltihop och jag älskar det.

Och efter träningen hann vi sitta en stund en soffan och äta våra matlådor, såna stunder ger mer än det kan verka, dem är betydelsefulla. Ungefär lika betydelsefulla som de gånger man klär minijulgranar eller planerar en total makeover av någon annans hem, bara sådär för skojsskull.. ;)

Sen hade jag en tid hos Herr Osteopat som gav sig på mitt onda onda dumma ben och så en sväng på nacken. Det gjorde gott. :)

Och jo just det, på vägen dit blev jag haffad av en sån där som går omkring och vill prata elavtal, mobilabbonemang eller naturkatastrofpengainsamling. Just denna snubbe var från Sos Barnbyar och han var ju så snygg att jag var tvungen att säga javisst, klart jag har tid, och när han släppte iväg mig hade jag blivit 200kr/månaden fattigare, MEN, ett fadderbarn rikare!

Det känns jättebra <3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0