Jag skulle helst,..


,..få fortsätta leva precis som jag gör nu, jämt. Typ. Kunna göra vad jag vill, resa var jag vill, när jag vill. Jobba när lusten faller in, låta bli när jag inte känner för det. Fara omkring med min resväska, hälsa på vänner, se nya platser, vara i nya miljöer, nya städer, länder,.. Förmodligen skulle jag inte vilja det jämt, men jag njuter av möjligheten nu, jag njuter av varje dag. Jag vet ju, att vardagen kommer tillbaka, att jag kommer att få planera och strukturera, och jag har lärt mig att man inte dör av att vara flexibel, att världen inte rasar samman för att det inte alltid blir som man tänkt sig. Att jag klarar mer än jag trodde, behöver mindre än jag trodde och att jag kommer långt med en positiv inställning, ett tankesätt om att det kommer något gott ur allt, och en tro på att allt faktiskt sker av en mening.

Hur som helst, har jag haft riktigt fina dagar i Gbg. Kom dit i torsdagskväll efter en lång men rolig dag på Ullared. Min dag började extra tidigt eftersom jag på nåt vänster lyckades kliva upp två timmar för tidigt, kl 3.35 på natten,.. :-/ Så torsdagskvällen var jag mest trött och inget roligt sällskap, men efter ett par timmars sömn (tack A för den utomordentligt sköna "sängen".. :-P) var jag lite mer mig själv igen. Vi åt frukost och sen tränade vi ett pass bröst och vader på Sportslife. Gick bra och gymmet var klart godkänt. Stort och fräscht. Så lunch och därefter startade pepparkaksprojektet. Vi siktade högt, riktigt högt. Googlade kända byggnader och hade stora planer på vårt hus. Resultatet, ja, det blev väl kanske inte riktigt som vi först tänkt, men,.. det blev ett hus!! Både väggar och tak gick sönder redan på plåten, men skam den ger som ger sig! ;)

(ingen ära till mig dock för de fina bilderna, dem är alla tagna av min skickliga vän A :)







Sen blev det lite "vanliga" pepparkakor med, en snögubbe, gran, en katt, kanin, en skivstång och så en gymsnubbe, förstås,.. ;)





Sen en kväll på Liseberg, vilket var otroligt vackert och supermysigt :)

















Sen ett ryggpass på lördagen, följt av några timmar på Fitnessfestivalens mässa med alldeles för många proteinbarsprovsmak, och så en filmkväll. Riktigt mysigt, trots att jag sällan ser film,..

Så blev det söndag och 2:a advent, men egentligen inget särskilt med julmusiken, eftersom vi spelade sådan alla dagar, men jag myste lite extra med mitt morgonkaffe. Ett armpass på gymmet, några timmars slöande och sen bar det mot Linköping för mig.

Men det var fina dagar, verkligen. Och jag blev om möjligt ännu mer fylld av jul än jag var innan <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0