Jag trodde den skojade.


Det gjorde den inte. Vågen. Jag stog på den igårkväll och då visade den mer än jag nånsin vägt. Men det var kväll. Så vägde jag mig imorse och vägde nästan lika mycket. Och vågen skojade inte. Jag var riktigt tung. Så jag glodde lite i spegeln. Jag var inte särskilt tjock. Inte ens svullen om magen, den var platt. Så det var kul att vara tung, jag gillar´t. :)

Dock kommer jag väl snart rulla fram. Det är gott att äta och nu vill visst alla göda mig, var jag än går. Jag har jobbat idag, med mina tanter och farbröder, gummor och gubbar. Den första bjöd på kaffe och after eight, nästa gav mig ett äpple, den tredje ville bjuda på lussebullar men det gick ju inte, och sådär fortsatte det, hela dagen. Jag hade hela fickorna fulla, av frukter och choklad, dessutom hann jag med två frukostar, min lunchlåda, och så ett extra mål innan träningen. Körde ett bra axelpass, det fanns väl lite energi att använda,.. ;)

Väl hemkommen hade mamma mat på bordet åt mig, och nu har jag just ätit chokladpudding av caseinet, som nästan är för gott för att vara sant.

Egentligen borde jag vara större än jag är, jag undrar var allt tar vägen?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0