Ju tidigare man vaknar,..


,..desto mer hinner man på sin dag. :) Detta är en filosofi jag måste överföra på min vän E. Hon är väldigt effektiv, men eftersom jag nu slängt i en extra powerwalk i hennes schema måste hon kanske kliva upp en timme tidigare för att trycka in den.

Själv vaknade jag före 6, och klev upp strax efter och jag har hunnit hur mycket som helst och ingenting. Jag har skrivit tränings- och kostplanering till E. Det är ju skitkul. Och extra inspiration har jag fått nu, när jag vet, att det kommer gå framåt även för mig. Vi får ge och ta, hjälpa varandra, utbyta kunskap och idéer av dem som besitter det vi behöver.

Om nån timme ska jag bege mig mot gymmet, för att träna E. Det ska bli roligt. Hon ska få svettas och kämpa och jag ska vara sådär underbar så att hon hatälskar mig under hela passet. Precis så som jag kommer känna för min egen träningspartner när vi ska köra bröst timmen senare. Kanske det är kärlek under bröstpasset, men sen kommer ju de där förb****** vaderna in i bilden.

Det är intressant, för fortfarande väntar jag på den dagen som ska komma då jag börjar älska att träna vader. Så ibland när jag vaknar känner jag noga efter, om jag möjligen har en innerlig vadträningslust på lur. Ännu har den inte infunnit sig. Men, det är bara att pipa och köra. Eller, hur var det..? :-P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0