Julaftonsmorgon,..


,..bjöd på tidig löpträning. <3

Kolsvart ute och ingen vaken förutom jag. Trodde jag skulle få springa i både mörker och tystnad, men så fann jag min gamla mp3, som inte åkt tvättmaskin och den ville spela lite musik för mig så då blev jag så glad att jag gav mig iväg längre än jag trodde.

Sprang längs lambohovsleden och hade tänkt vända efter garnisonsrondellen, men benen ville fortsätta springa så jag drog genom utkanten av stan, bort till Gamla Linköping och så genom Universitetet tillbaka. Nu var jag nyfiken på hur långt det egentligen blev så jag mätte rundan på iform.se

(http://iform.se/mat-din-runda)

totalt 9.52 km :)

Dock sprang jag bara 8,5km av dem, sista kilometern gick jag. Då hade det börjat ljusna, jag stängde av musiken och bara njöt av lugnet och fick tid att varva ner. Det var en skön avslutning på löpturen, och framförallt en skön start på dagen :-D

Sen blev det en lång stund streching, en ännu längre varm dusch och så en stor och god frukost. :)

Nu önskar jag er vänner och alla andra en riktigt God Jul. Hoppas ni njuter av det ni gör, där ni är och dem ni har omkring er. Kramar om er i tanken <3



Och så bara för att min vän B1 är så otroligt söt, så måste hennes grymma isbjörns pepparkaka tillägnad mig få publiceras ännu en gång ;-) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0