Kompis,..


,..det går bra nu.

//Inte med dem. För dem bara bråkar. Jag fattar inte varför, finns ingen anledning. Inte nu. Så, ännu en gång tvingas jag vara the bigger person, vilket är aningen frustrerande, men jag kommer vara glad för det i slutändan. Jag har ett samvete som begränsar mina möjligheter att bete mig hur som helst.//

Men annars går det bra. Jag är glad idag. Jag har avklarat min jobbvecka. Sov hos E inatt för att slippa sitta och cykla fram och tillbaka till Lambohov på min 10 timmars nattvila,.. Det känns fortfarande skumt att se lampor lysa i sitt eget hem i huset mittemot och veta att det är någon annan där, men det är inte långt kvar nu. Om bara ett par dagar är det jag själv som väljer när det ska lysa och när det ska vara släckt därinne,.. ( :-D !!!! )

Träningen i veckan har gått bra, har kört på sporthallen alla dagar utom onsdag då jag hade vilodag, och utom ikväll, då jag var tillbaka på City. (!!) Axlar och vader, med sällskap. Ett alldeles speciellt sällskap. Det var både roligt och effektivt och kändes ordentligt bra. Jag bara önskar och hoppas av hela min själ att det ska kunna fortsätta så, för min tro är riktigt stark, att det sammarbetet är oslagbart när bara det funkar. Det är absolut värt ett försök, så imorgon kl 16 när det är bemannat ska jag ner och teckna nytt kort. Det här känns sjukt bra. Så ja, Kompis, det går bra nu.



Kommentarer
Anonym

Axlar som bowlingklot, tuttar som fotbollar, biceps som basebollar, ben som stockar, rygg som ett tält och kropp som en Lisah;)

2011-12-12 @ 06:56:41
Lisah

Var trycker man "gilla"?? :-D

2011-12-12 @ 13:03:02
Anonym

På facebook antar jag;)

2011-12-12 @ 15:01:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0