Tänka sig,..


,..så det kan gå.

Åkte till gymmet för att köra axlar och körde axlar. I sista övningen tänkte jag Kom igen nu Lisah, ge det sista nu. Så körde jag klart och kände mig nöjd. Trodde jag ja.

"Så, biceps." säger han

Is he fucking kidding??!


"Kör" 

Tydligen inte,..


Så jag laddade om, försökte plocka energi ur nåt reservförråd men var inte säker på om något sådant existerade så taktiken blev att stänga av istället. Låtsas som axelpasset varit en annan gång, en annan dag. Biceps. Nu.

"Kom" säger han och står vid cabeln redo för tricepspress.

Okey, NOW he is kidding! ...or?!

"Så kör vi"

Oh hell, he´s not. Ladda om. Biceps och triceps. Nu.


Och det gick, visst fan gick det. Och jag var nöjd efteråt, mycket nöjd. Och axlarna gör ont och armarna är trötta och allt väger bly nu och jag ska slå in julklappar och till och med julklappspappret är tungt. Okej, nu ljuger jag, men saxen är tung. Lite. Eller..? Okej, inte den heller. Jag tycker kanske lite synd om mig själv bara. Egentligen inte ens det, men ja,. Jag vill kanske att nån annan ska göra det. Eller.. va? :-P Ja, du hörde mig sa jag.

Nu ska jag pyssla här i min ensamhet, med min julmusik och tända ljus. :) AAhh, whats not to like?










Kommentarer
Anonym

Kostschema.. Ingen ostkaka,, Varierande pass,, face to face med dina farhågor.. Mentala prövningar.. It`s nothing to do,but to do, easy like a peanut..



2011-12-21 @ 22:18:12
Lisah

Jag gör som du säger, men DU gör som JAG säger.



Annars ska jag dränka dig i en SHAKER med Pepsi, Mr Grinch.

2011-12-22 @ 10:35:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0