Årets sämsta


..gympass gjordes idag.

Jag är så sjukt besviken på mig själv. Hade vilodag igår för att jag var tvungen. Så till idag var jag taggad till tusen. Triceps som stod på schemat. Blev det nån triceps? Ja, ca 20 min. Sen gick det bara inte mer. Axeln är paj. Så jävla skitpaj. Jag trodde den skulle laga sig, men icke. Den är helt slut efter 3 månader massage på heltid och tung träning på det. Haft ont ett tag, men efter jag körde bröst i söndags har jag haft ordentligt ont. Ryggpasset, benpasset och biceps gick bra, men triceps icke. Så det blev 45 min cardio på det istället. Men gode Gud, låt min axel bli bra. Cardio blir man ingen biff av. :-S

Dessutom känns det så dumt att stå på en crosstrainer på gymmet nu. Jag har varit borta därifrån 3 månader och lagt på mig 5 kilo. Så när jag står där och svettas lär dem som känner igen mig tro att jag legat hemma och svullat den här tiden och nu desperat försöker komma i form igen. Dem tror väl det är nyårslöftet, haha. Fan vad illa.
Men varför bryr jag mig. Jag vet ju själv att det går åt rätt håll, att jag gör framsteg.
Såå, släng er i väggen, I´ll show ya.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0