Bortskämd . .


..sov hos Catrine & Jonathan i natt och gud vad jag skämdes bort. Kom dit direkt från gymmet igår. Svettig, trött, hungrig och kissnödig. Med andra ord så mycket gnällspik man bara kan va :-P Men då fick jag en stor smörgås, rackarna hade köpt glutenfritt bröd. Sen kaffe och glutenfria muffins! :-D

Sen fick jag gott vin och de lagade massor god mat, och på min kudde låg choklad och på min säng låg handdukar och små tvålar. Det var som att komma till hotell. Åh, jag hade gärna flyttat in ;-P




Sen spelade vi bingolotto, och jag bad tydligt om en vinstlott när jag köpte min, men gubben måste haft ludd i öronen, för jag vann då fasen ingenting :-| Men lika glad var jag för det, för efter bingolotto kollade vi på Rush Hour 3 och jag skrattade så jag hade kramp i magen. Jag undrar när min egen (gärna 20 år yngre..) Jackie Chan ska dyka upp?? :-O



När jag kom in till stan imorse skulle jag träna. Men huvudet värkte och jag var på fruktansvärt dåligt humör. Fråga mig inte varför, jag var irriterad bara, på allt och ingenting. Kände att hur jag än skulle göra så skulle jag inte bli nöjd med mitt pass. Jag älskar träningen, och nästan alltid blir jag på bra humör bara jag kommer in där, andas gymluften, men idag funkade det inte. Så jag sprang istället, 6 km, sen hoppade jag av och åkte hem. Och nu är planen att åka tillbaka in till stan, ta mig till federal för att skiljas från mina stjärnor, sen till gymmet igen och göra ett BRA pass. Ett skitbra pass. :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0