Dagens..


..pass ska bli rygg. Men dock kommer inga bilder, för min paparazzi har bangat. :-| Och jag som hade längtat såå efter att ta nya ryggkort. Kanske är det därför hon inte vill med? För hon inte vill ta kort.. Dumma dig Elin. :-P

Fast i så fall kan jag förstå henne, för min kamera brukar bråka och göra korten svarta och då blir jag förbannad och säger till Elin att ta ordentliga kort då! fast det inte beror på något hon gör. Eller när jag tycker jag ser för klen ut, då säger jag till Elin att ta kort så det ser ut som jag har lite muskler då! och Elin säger så snällt okej,.. fastän det mer rätta svaret skulle vara men skaffa dig några muskler då, jag kan för f**n inte trolla! Men så skulle min Elin aaaaldrig säga. Då skulle hon få en box :-P

Haha, du är bäst lilla troll. Men imorn ska du få stryk. :) På din föööödelsedag! :-O



Haha, vilken gammal bild, det där var en rolig dag.. :)


Nej, det får blir rygg med mig själv idag, men helsike så pepp jag är, det ska bli grymt! :-D Sedan ska jag till min vän Catrine, och ha myskväll. Äta middag, spela bingolotto (hur tusan gör man det..? :-P) och sen ska jag sova över där. :-D


Kommentarer
André Sandberg

Hej. Nu har jag länkat dig också :) Ska läsa mer på din blogg sen imorn. Verkar bra och du tränar på bra. Ska bli kul att läsa :)



Mvh André

2011-01-16 @ 23:42:14
URL: http://riseofandre.se
André Sandberg

Ok jag vet inte om detta blev skickat, men testar igen. har i alla fall länkat dig på min blogg nu. Du verkar grymt seriös med träningen! kul att se. hade vart kul att pratas vid om detta framöver :)



Mvh André

2011-01-17 @ 00:17:07
URL: http://riseofandre.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0