Det är inte alltid så lätt


..men det går att finns nåt bra ur det mesta.

Idag fick jag äntligen andas gymluft igen. Körde ett ryggpass med Elin och jag tror vi hördes ända upp till simhallen. Det är tungt även att sympatilyfta! haha, herregud, jag var helt slut. Men pricken över i:et var ändå Elins försök till chins innan vi skulle dra hem. Hon är ju så kort att vi byggde en ställning till henne att klättra upp på, men vad hon höll på med vet jag inte. Dock tackar jag för den gratis magträningen jag fick av att skratta halvt ihjäl mig! :-D


Sen har jag haft en trevlig tjej på besök som ev ska hyra min lägenhet sista tiden jag ska vara borta. Vi ska höras imorn så får vi se. :) Egentligen vill jag ha den nu och pyssla här själv, men vet ju det vore bra så jag slipper dubbla hyror,.. :-/

Som sagt, det är inte alltid lätt . . .


Kommentarer
André

Kör på hårding! ;)

2011-01-31 @ 19:18:27
URL: http://riseofandre.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0