Det gjorde aoouuuhh


..med andra ord j***igt ont.

Inte skönt nånstans. Och tomt känns det. Bara hål i magen nu :-( Men, från den ljusa sidan, så kan jag träna ordentligt nu, ingenting som hindrar mig från att börja thaiboxningen ;-D Och jag kan köra mage hur jag vill igen, så att de där musklerna under vinterspäcket kan få vakna till liv igen ;-P Dessutom kommer jag kunna kraaaaamas :-D haha



Snyggt va? :-S


Well well, jag hittar nog snart på nåt annat skoj ska ni se ;)

Efter misshandeln gick jag tillbaka till gymmet och det blev, om än med ganska mycket skitsnack mellan seten, ett bra pass :) Bröst och lite rehab för axeln :) Ville köra mage, men det blödde ganska bra, så det får bli imorgon :-D



Kommentarer
Andre

Va försiktig med magen nu efter detta, även om jag kan tänka mig att du vil hårdköra. Allt har sin tid, hehe ;)



hur går träningen annars?

2011-01-18 @ 10:46:08
URL: http://riseofandre.se
Jonas

Ser inget skönt ut det där :O

Som sagt ta det lugnt så det får läka ordentligt , och vara i aboisko utan och säga hej :P Bor ju tvärs över gatan från viking / Federal =)



Kram

2011-01-18 @ 15:01:40
Lisah

Äh, jag höll mig igår, men idag fick sig magen ett pass. Och ett bra sådant, äntligen! ;-D Jo tack Andre, träningen går bra, bara dumma axeln som bråkar, och det är tyvärr inte så bara,.. men den ska snart bli bra, det måste den :) hur går det själv? :)



Haha, Jonas, nej, det är inte skönt, men snart blir det bra ;) men jag vet väl inte var du bor :-P du får väl hålla lite bättre koll på mina planer och komma ut och säga hej när jag är i närheten :-P



2011-01-18 @ 19:48:56
André

Vad har du gjort med axeln? Hade problem med den för ett år sen. Fick uppvärma med gummiband varje pass när jag skulle träna överkroppen i ca 2 månader. Inte bra om de blir värre.



Det går fint nu. Har börjat komma igång med träningen, men känner att det är ett tag kvar innan man är i samma form som i somras. Men så grymt skönt att träna. Skulle kunna bo på gymmet, hehe... Läs min blogg, så får du se min resa. Precis gjort proteinpannkakor, lovley ;)

2011-01-18 @ 19:59:07
URL: http://riseofandre.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0