Fullspäckat


..är schemat. Men fy fasen vad det är kul. För det är bara fullt av roliga saker, ingen stress, bara trevligheter. Jag tror jag kommer att bli alldeles förfärligt bortskämd av denna hemma-vistelse :-P

Åkte in till stan på fm, och det första jag gjorde var att bokade tid hos frissan. Ska dit på torsdag och äntligen få se ut som folk i håret igen. Åh, jag älskar min frisör, hon är bäst <3


Efter det bar det av till gymmet och ett ryggpass som hette duga. Helsike vad pepp jag blev, när jag nu ör tillbaka på samma ställe till samma maskiner och redskap som för 3 månader sen och jag fick höja minst 10 kg i varenda övning. Det var så jag bara ville hoppa och tjoa och skrika Heeeeeell yeah, baby!! :-D haha, men jag bet mig i tungan och höll mig :-P

Efter det gick jag och hälsade på min bästa Pelle Vitamin på simhallen över en kopp kaffe och ett par kramar, sedan iväg på lunch med Michelle och Bea. Mycket god mat, en stor portion tjejsnack och ytterligare några koppar kaffe :-P

Sedan en sväng på stan, lite shopping, och sist men inte minst en stund hos Emi innan jag fick skjuts hem av mamma och syster som passande nog skulle hem samtidigt :)


Imorn står det träning, träning och mera träning på schemat. Önskar en morgon löptur, men halkbana som vägarna är  här så vore det nog mer realistiskt att ställa sig in på en morgonpromenad,.. sedan ska det bli ett tuuungt benpass med Elin, innan vi ska iväg till Fight Center för ett 1,5 timme kampsportspass ;-D
Hon ska ångra att hon önskade mig hem den lilla filuren, för jäklar vad vi ska köra nu. Högsta växeln i! :-D

Måste dock ta mig till proteinbutiken med och köpa mig en gainer. Lämnade den på GC och det märks,.. jag har tappat 2 kilo.. :-| kanske bara vätska, men ändå. Jag ska fasen inte låta skiten bara försvinna som jag kämpat för att lägga på mig. Nej, det står på morgondagens inköpslista. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0