Ibland är det bra


..att ha tråkigt. Eller att helt enkelt bara inte kunna göra det man vill. Nu är jag fast i Sverige för ett tag, får inte dra tillbaka än. Jag har fått tillgång till min lägenhet, trots jag inte bett om det. Jag blev sjuk, så jag kunde inte träna. Vad gör man?? Jo, då hittar man på nåt skoj. Till exempel agerar hantverkare. ;)

Så nu väntar en dag av måleri och snickeri, jag ska hamra och borra och möblera om och fixa och dona. Och helsike vad det är kul. Jag bara älskar det. Och jag ska fixa ALLT själv. :-D Visst är det nåt sexigt över hantverkare, men snyggingen jag raggade upp på affären igår får jag lura hem för nåt annat, en kopp kaffe kanske,.. ;) Jag har ju faktiskt inte tummen mitt i handen.. ;-P



Tjoohej o hejdå, nu ska jag bygga mig en Walk in closet! :-D


Kommentarer
André

Låter allvarligt med det du råkat ut för. Hoppas du kan komma tillbaka snart :)

2011-01-30 @ 12:49:12
URL: http://riseofandre.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0