Jag var på väg..


..nånstans tidigare idag. Jag skulle åka hem eller något. Längtade så förbaskat mycket efter min egen säng. Började packa väskan, men kom dock inte så långt. Ut till hallen närmare bestämt, sen tog de stopp . .


Bestämde mig för att det nog var smartast att stanna här ändå, där nån vänlig själ tittar till mig. För även om jag inte är döende längre så vet man ju aldrig :-P Hur som helst fick jag för mig att baka istället. Och bakar jag, ja då bakar jag. Jag vet inte varför jag lever efter den allt eller inget-principen, men så är det med det mesta.. Ska man ändå stöka till och dra fram en massa bunkar o grejer så kan man ju lika gärna baka ordentligt :)

Så det blev två plåtar med Oopsies, två Olivbröd, Matmuffins med oliver och fetaost, och så ett stort bröd med massa frön, som skulle blivit en limpa, men jag hittade bara en rund form, så det blev ett runt bröd helt enkelt :)





Och mellan jäsningar, gräddningar och nya degar har jag myst och njutit av nya numret av Body. Sjukt pepp på gymmet nu!!! Men som sagt, allt eller inget, och förrän jag är lite friskare kan jag inte ge allt . . .



Kommentarer
Jonas

Jag kan komma och hjälpa dig under veckan och äta allt bröd :D

Hoppas du får en trevlig helg med =)

KRAM jonas

2011-01-29 @ 11:14:41
Lisah

It´s a deal! :-D

2011-01-30 @ 08:00:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0