..och så vidare


..datorn ville bråka igår, så inlägget fick ta slut efter gympasset, men där tog inte träningsdagen slut. Vi laddade om med mera maaat, i mitt fall fick jag trycka ner det, kändes verkligen inte som jag gjorde annat än åt igår. :-P Men nåt som var lätt att få ner var denna, köpte den i choklad och jag lovar, jag skulle vilja dricka upp alla fyra kilo på en gång! :-D




Sen var det dags för det efterlängtade thaiboxningspasset! :-D Dock hade min kära vän Jonas lurat dit oss för tidigt, så vi hann med en promenad medan vi väntade. Och så mycket kul man kan göra när det är vinter, jag åkte skridskor på mina skor tillexempel ;-P



Men sen fick vi köra, och det var så kuuuul! Kände mig skitfåning till en början, men sen var det så roligt att jag inte vet var den 1,5 timmen tog vägen?! Oj oj, senast lördag ska vi dit igen :-D


Dagen idag ska bjuda på en sväng till gymmet för ett bicepspass, men sen ska jag spendera den i en miljö jag gillar mindre.. Men så är det.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0