På bättringsvägen..


..eller iaf tror jag det. Vaknade i en hostattack halv fem imorse, men när jag såsmåningom hostat klart började jag fundera och kom fram till att jag spenderat mer än tillräckligt med tid i sängen de senaste dygnen. Kroppen gör ju ont överallt, jag tror nästan jag håller på att få liggsår. Jag är inte gjord för att ligga still. Så jag skuttade upp, tog mig till köket för att äta frukost, dumma vågen säger nämligen bara strax över 53 kilo nu, så det går åt helsike i fel riktning.. :-/

Fram med frukosten, och sen...

 

..sen kom jag inte mycket längre. Tog mig till soffan och blev kvar där tre timmar till, tills mamma kom upp.. Men nu har jag faktiskt druckit lite kaffe och ska ta en dusch. Och sen ska jag vara frisk vare sig jag är det eller inte. Så det så. :)

 

 



Kommentarer
Ida Marie

Dina bilder är obetalbara!

2011-01-29 @ 14:49:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0