Sen blev det..


..ryggpass på gymmet med Elin. Dock blev det inte många bilder, var så mycket folk.. :-P

 

Sen drog jag på mig min jag jobbar på Medley-tröja och hade en gyminstruktion. Och det var sååå kul och alldeles för länge sen. Det är ju så jag vill jobba, det jag älskar att göra. Som PT och verkligen få peppa andra i sin träning. Och jag är bra på det, jag lovar. Fråga Elin, jag står ju och sympati-lyfter utan vikter bredvid henne när hon kör och tar i så jag stönar högre än henne, hahaha

 

Well, imorn blir det triceps och mage, lördag thaiboxning och förhoppningsvis hinner jag även ett bicepspass. För lördagkväll bjuder på fest, vilket gör att söndag går åt skogen :-| Men lika glad för det är jag, det är faktiskt födelsedagskalas och dessutom finns risken annars att den där "vilodagen" inte infaller. . .

 

 

 

 





Kommentarer
Andre

Kul att få se så många bilder när du tränar. Måste fixa detta själv, med risk att min träningskompis ledsnar på mig, haha...

2011-01-20 @ 21:37:24
URL: http://riseofandre.se
Lisah

haha, det har min redan gjort, :-P

Men ja, gör det! Annars kommer jag och plåtar, jag är grym fotograf ;-D

2011-01-21 @ 08:55:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0