Söndagsdejt


..med Elin idag :-D



Först uppdatering om allt som hänt över en såå god lunch.



Efter det en kaffe och ännu mer skitsnack. Dessutom bjöd utsikten på ögongodis som hette duga, hahaha, det är nog dags för mig att skaffa en dejt snart, jag börjar bli knäpp :-P men nej, fy tusan, han var snygg :-P

Sedan bar det iaf iväg till gymmet. Älskade älskade gymmet. Och vad roligt det var att vara tillbaka! Att träffa alla jag tycker om där, att se sig i de speglarna man är van vid, och framförallt, att få träna med Elin!! :-D Vad jag saknat den skitungen. Och jäklar vad jag är stolt över henne! Trots att hon inte kört styrkan så mycket och på det sättet hon "skulle", så har hon gjort grymma framsteg! Och allt enligt Lisah-metoden, haha, åh, min bästa Elin :)

Men vi behöver varandra, det vet jag. Så nu attans ska det hända saker. Oj oj vad vi ska köra :-D Tjejer som rockar gymmet, det måste vara det bästa som finns ;-D

Idag blev det 45min bröst, och för mig ytterligare 30min mage. Var länge sen, så dags den fick vakna till liv.. ;)




Va..? Ja, fy fasen, vi körde hårt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0