Tillbakaaa :-D


..inte bara i landet och i stan, idag ska jag tillbaka till gyyymmeeet!! :-D

Jag och min älskade Elin ska dit och köra skiten ur oss, hoppas hon minns hur det är att köra med mig, annars ska hon minnas det när hon vaknar imorgonbitti och känner efter hur kroppen känns, aahahaa ;-D

Och kameran ska med, det ska bli skitkul att se vad som hänt, äntligen :-D

Men först ska vi ses i stan, ha kramkalas, försöka prata igen missad tid och så äta en god lunch. Och helsike vad jag saknat luncherna på stan här!! Oj, vad jag ska äta! :-D

Snö, kallt, mörkt och ruskigt, det spelar mig inte det minsta roll, för Åh, jag bara älskar livet här just nu :-D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0