Tyvärr..


..ska mina älskade älskade idiotiskt placerade inplantat inte få sitta kvar,.. :'-(
1,5 år har jag haft dem, och jag vill ha dem föralltid, men de begränsar mig för mycket. Känns skittråkigt.





Men,.. för att inte deppa ihop helt ska jag tänka på att jag kommer kunna träna obegränsat med mage, vilka övningar jag vill, ligga på mage, sova på mage, hålla mitzen i boxningen mot magen, kramas hur hårt jag vill.. Det är dags att vara förnuftig helt enkelt,..


Skulle kört thai- och kickboxning idag igen, men planernas ändrades. Både för magen men också för den dumma axeln. Så vi drog till gymmet för ett cardiopass. Jag hade spring i benen så tog ett löpband. Tänkte först bara springa en stund, sen köra crosstrainer med Elin, men benen löpte av bara farten, la in en hel del backintervaller och total sträckan hamnade på 8,7km innan klanten som jag är kom emot nödstoppknappen, haha :-P

Imorn blir det rygg. Och bråkar axeln så ska jag skjuta den. :-|




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0