Att jag aldrig lär mig..


..men alltså. Denna gången var det inte mitt fel. ((Och här kommer ett namn utan lov)) Detta är ANDREAS fel.




Jag har liksom haft en lust att göra något hela dagen och jag ville färga håret, men det lovade jag att vänta med, så ja, då blev det en liten stav igenom läppen istället. Hur länge den får sitta kvar återstår att se. Tidigare erfarenheter att tyda, så förmodligen inte jättelänge. Men förutom att den blev fruktansvärt sned på insidan så gillar jag den. Än iaf ;-)

Ja, och så har vi ätit mat också :)



Nu är det kväll och jag måste komma i säng. Imorn är det bara jag och Elin som öppnar. Jag och Elin och en hel Lild, ensamma. Spännande. Så jag måste sova. Men först ska jag sitta och titta på min fina mossa jag har fått i present. <3





Kommentarer
A

Stryk...

2011-07-12 @ 21:33:05
Lisah

WHAAA ha ha ha ha HA HA HA



Kom då, KOM DÅ FÖR FAN!! :-D

2011-07-12 @ 21:36:35
bästis

men hjärtat , kommer jag ens känna igen dej när vi ses igen ? du är dock lika fin som alltid <3

2011-07-13 @ 16:27:44
Lisah

Fin?! :-O haha, kan tala om, att den där bilden var på kvällen, efter ett svettigt benpass, en dusch, men sen grillning och ståhej, sminket kvar från morgonen och håret skitigt som tusan. Men aa, tack :-P

2011-07-13 @ 21:00:56
Lisa

LIDL. Lär dig stava din arbetsplats ;-)

2011-07-15 @ 11:19:23
URL: http://lafamila.blogg.se/
Lisah

LIDL?? :-O Vad är det för nåt? Heter det inte LILD? :-P Eller som Elin så fint skriver, varje gång (!), Lidel. hahaha



Kom tillbaka då för fasen, så blir de kanske ordning igen!!

2011-07-15 @ 21:27:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0