Benen fick


..sig en promenad. 1,5 timme, 10,2km. Kändes bra. Sen lax till lunch med lättfrästa sockerärtor, purjolök och coctailtomater och lättkvarg som jag blandade med citronsaft och dill. Mycket gott och alldeles lagom sommarfräscht. Jag funderar på att bjuda min Elin på det imorgon :)

Sen har jag suttit och målat naglarna på både händer och fötter i över en timme, tryckt dit fina små blomdekorer och lyssnat på musik så det säkert hörts ända in till stan. Varsågoda, idag bjuder jag.

Nu har jag just serverat mig kaffe, men måste strax hoppa in i duschen för att sen bege mig mot brorsan så han inte stessar upp sig alltför mycket över det jag ska hinna ordna och fixa.

Hoppas ni alla har en riktigt fin sommardag och njuter av vad helst ni vill. Solskenet, ett träningspass, en vän. En kram, en bra låt, hela livet, ett leende, eller kanske er egen spegelbild. Vad helst som gör er glada helt enkelt :) Och kom ihåg att en omtanke för någon annan inte kräver mycket varken tid eller energi. Däremot kan den göra hela dagen för den som får den. <3








Kommentarer
Hålkakan

åhh är det inte en järnek jag skådar full med erotiska skalbaggar? :D

2011-07-10 @ 22:30:52
Lisah

Eeehm, alltså, jo, nu är det ju så här, att detta är en sk. järnek. Mycket mycket gammal. Jag skulle vilja påstå väldigt många år. Just denna är tillverkad av ek. Och om du ser till höger..

2011-07-11 @ 08:02:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0