Eeehm,.. aj.


Mitt huvud. Mitt klanthuvud.

Körde bröst idag, gick bra. Började med bänk. Jag har ju en liten deadline som säger att jag måste ju fixa 35 reps på 30 kg. Visserligen först om tidigast 2,5 år, men jag vill veta nu att jag fixar det. Samma med löpningen, 3km på 13,5min, 500m rodd på 1min 45sek, 40 reps med 15kg skivstång i lyft mot hakan och så mitt 2meters jämfotahopp från stillastående,.. ;-D Iaf testade hur jag låg till i bänken idag. Gjorde 35, men inte godkänt. 30 reps gjorde jag själv utan problem, men de sista 5 var jobbiga, så dem gick både för sakta och så fick jag hjälp. Men, nu vet jag iaf hur det känns, så nästa gång adderar jag lite beslutsamhet så fixar jag det :-D

Men ja, efter vi kört bröst körde vi lite mage. I maskin, och efter det kände jag mig färdigtränad, men min envise vän ville köra lite med repet i cabeln, så då tänkte jag att då gör jag väl det jag med, fast med det där handtaget istället, som ser ut som ett styre och väger bly.
Och ja, så hängde jag upp det, sen böjde jag mig framåt och drog ur den där haspen för att ändra vikt, och det blytunga handtaget åkte såklart rakt ner i skallen på mig. Det gjorde ont. Och nu har jag en stor fin bula mitt på huvudet. Kanske man skulle börja träna med hjälm?


Nåväl, jag lever ;) Imorn är jag ledig. Och om det säger jag bara tjoohooo!! :-D Känner ända ner i tårna att det kommer bli en kanondag.

Hålkakan ska komma hit på morgonen på frukost, sen ska vi dra och träna rygg. Sen måste vi äta lunch, och sen ska vi åka och köpa mig en ny lur. :) Och sen vet i tusan vad vi hittar på, men kul blir det alltid. Så ska jag förhoppningsvis även träffa min vän Emma. Om hon har tid. Hon är nämligen hemma från Norge nu :)

Och eehh jaa,.. jag måste bara visa en grym sovställning, sk död hund alá Rasmus, hahaha. Han är världens bästa <3






Kommentarer
A

Så jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag drog en armbåge i skallen på dig?

2011-07-19 @ 15:19:54
Lisah

Du behöver nog inte det,.. du skulle se bulan idag, haha, är som en extra skalle :-P men du, du ser vad grym jag är på att få hunden still va?? :-D

2011-07-19 @ 20:49:52
A

Jag hade också fått honom att ligga still om jag hade klubbat ner honom.

2011-07-19 @ 21:23:26
Lisah

Klubba ner min hund så ska du få känna på att ligga still. I resten av ditt liv ungefär.

2011-07-20 @ 08:02:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0