Godmorgon och välkommen


underbara måndag :-D

Skitvecka på jobbet av ett schema som suger balle och arbetskamrater som övergett mig för semester. HUR kan man göra så? Välja att ha semester framför att få jobba med mig?? :-O totalt oförståeligt. ;-P

Nu sitter jag iaf och har ätit frukost. Jag vaknade alldeles för tidigt, men insåg att om jag klev upp skulle jag både hinna och äta och smälta frukosten och slippa trycka i mig riskakor innan träningen, så då var det ingen tvekan om saken, upp och hoppa bara ;-D

Hämtade min sladd till gamla datorn hos mamma igår, så den jag har i knät nu. Fy fan vad den är stor!! Haha. Ja, datorn alltså.. ;) Men det fanns mycket roliga bilder i den, och det var roligt att se. Eller inte roligt. Vilken liten skit jag varit. Så vill jag inte bli igen. Men faktiskt också, vilken liten skit jag är. Jag ställde mig på vågen hos mamma igår. 54,5 kg. Det har jag absolut inte gått med på, så varför??! >:-/

Nej, tack och hej, nu måste jag ladda, så jag kan träna lite mer, så att jag kan äta lite mer, så jag kan växa lite mer. Världen är så stor så stor..





Kommentarer
Lisa

Aj aj aj, inte säga så om den som går på semester ;-)



Saknar dig med gumman!!

KRAM!

2011-07-05 @ 10:53:55
URL: http://lafamila.blogg.se/
Lisah

Men sluta överge mig på det där sättet dååå :-'(



Vem ska jag nu stolt visa upp mina nyinspirerade matlådor för? Kom tillbaka säger jag!! :-D

2011-07-05 @ 22:22:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0