Har haft två..


..jättetrevliga dagar med mitt knasiga besök. Trots han är helknäpp är han en fruktansvärt trevlig prick :) Vi tränade axlar igår och rygg idag och så har vi ätit två lunchsallader från Hälsofreak, ätit grillad kyckling till middag, och ätit gröna havrepannkakor till frukost. Sen har vi även tryckt i oss en hel del kvarg, lite keso, och så förstås en del ägg. Så ja, summan av det hela, vi har tränat och ätit. Mycket trevligt skit :)




Jobbat stängning ikväll och nu känns det så bra på jobbet igen. Visst att det inte alltid är kul att jobba nästan bara kvällar, men nu sitter rutinerna igen, så jag springer inte bara runt som en halvt ihjälstressad höna med hjärtklappning. Jag har faktiskt en liten känsla av kontroll på läget numera ;)





Kommentarer
A

Brakskit!



Du är bra. Jag är lite bättre.



Mer lekplats nästa gång!

2011-07-15 @ 22:28:12
Lisah

Du duger, jag är suverän.



Ja för fasen, gungbräda!! :-D

2011-07-16 @ 06:34:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0