Helt otrolig..


..är denna människa. Jag fick en lapp på posten om ett paket som väntade på mig i stan. Har aldrig fått nåt paket att hämta där, så jag fatta noll. Men åkte iaf och hämta det. Det var inte så litet.



Ursäkta den svettiga bilden. Just hemkommen från benpass :-P Hur som helst, paketet var fullt av saker. Men framförallt var det fyllt av omtanke. Jag hittar inget bättre ord. Så mycket omtanke att jag blev mållös. Det var kärlek i den där lådan.








Min synundersökning gick bra. Jag var alldeles jättegodkänt för att köra bil tyckte hon. Synmässigt vill säga :-P Mitt benpass gick också bra. Svettigt, smärtsamt och underbart.

Och nu ska jag över till Elin, vi ska grilla :) Detta var en trevlig tisdag <3



Kommentarer
A

Om jag är knäpp, vad är du då?

2011-07-12 @ 18:42:24
Lisah

Oslagbar :-P

2011-07-12 @ 20:49:23
Hermaniris

nice site keep it up ok

2011-12-01 @ 08:16:44
URL: http://hermaniris.bloglabel.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0