Idag ska det


..bli biceps och så vader på det. Jag önskar jag skulle ha sällskap för passning, men förmodligen blir det att köra ensam idag. Kanske lite cardio på det hela med. Mina hamstrings känns som hälften sin längd, så jag behöver nog lite cirkulation där. På riktigt, jag kan knappt sätta mig ner.

Ben imorn, men ska tack och lov bara bli framsida. Sen måste söndag bli vilodag, för då har jag kört 7 dagar i sträck,.. men det passar bra, för jag jobbar öppning till stängning och börjar igen 06.30 på måndag morgon,.. Vilket jag ändå är glad för, jag fick nämligen byta mitt kvällspass mot dag, för omväxlingsskull :)

Har suttit och kollat på bilderna A tog när han var här och dem gör mig både glad och frustrerad. Jag är glad för det som skett sen jag började träna vettigt, men jag vill så mycket mer. Dock gör dem mig sjukt peppad, både på att bygga massa, men också att lära mig posera, för där är jag en riktig kratta :-P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0