Innan jag kände dig


Här blev jag den jag är, här kommer jag förbi
Här har jag längtat bort, här har jag känt mig fri

Här har jag blickat framåt, men ofta tittat ner
Jag är nog inte det du drömmer om, men jag är det du ser

Jag har blivit vald av andra, det är min hemlighet
Den ena saknar känsla, den andra ödmjukhet

Dem hade nåt gemensamt, jag blundade för det
Jag har alltid hållit hårt, om dem jag inte orkat med

Jag har skrivit mina regler, ingen fick ändra på dem
Jag tog första bästa vägen ut, när nån bad mig tänka om

Det kommer kanske kännas, det rår jag inte för
Jag skulle inte ens vara hälften, utan det jag gör

Du har ditt eget facit, för rätt och för fel
Du kanske bär på massa saker, jag förstår en liten del

Jag hade slutat prata, jag var så van att stänga av
Du frågade vem som förstört mig, jag gav dig inget svar

Jag tog allting förgivet, det var nåt fel på mig
Jag måste varit nån annan, innan jag kände dig







Kommentarer
Björn

Kul att du lagt upp bilder, jag som inte kunde vara med ;-) Mycket jobb med stugan men det är kul att göra nåt annat än vad jag brukar jobba med. Bilder kommer ...

2011-07-10 @ 15:08:05
Björn

Kul att du lagt upp bilder på födelsedagen, så kunde jag va med lite också ;-)

Mycket jobb med stugan, men kul! Bilder kommer ...

2011-07-10 @ 15:10:30
bästis

<3 jag älskar dej

2011-07-13 @ 16:24:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0