Jag skulle..


..kliva upp imorse, och ta en löptur innan frukost. Det var min tanke. Jobbar nämligen den knasiga tiden 11-19, och till gymmet ska jag ikväll sen. Så jag gick upp, kollade ut. Spöregn. Inget som egentligen hindrar en löptur, men just idag så kände jag efter i benen som var rätt trötta från gårdagens pass, kollade mot sängen som såg ganska mysigt lockande ut, och tog beslutet att helt enkelt krypa ner igen. Det var skönt :-P

Nu har det blivit en lång kaffestund, ska strax äta en stor frukost, bestående av gröna pannkakor, har blivit min nya favorit nu ;) Fixa mat till jobbet, och sen äta och ladda under dagen för ett grymt pass ikväll som ska bli bröst och mage. Ni vet hur jag är med maten, äter samma sak varje dag tills jag tröttnar och byter. Just nu gör jag något väldigt praaktiskt och väldigt gott. Fisk, räkor, purjolök, coctailtomater, sockerärtor och ev champinjoner eller nåt annat som ser ut att vilja följa med. Så bara slänger jag ner allt i stekpannan, i med kryddor, jag brukar ta lite allt möjligt. Dem som står närmast till hands :-P Just idag vitlökssalt, curry, paprikapulver, lite chili och en helsikes massa fryst dill. och kompletterar det hela med ägg och är det innan eller efter träning, så även med ris.



Jo, och piercingen i läppen förresten, bytte jag från staven till en ring. Inte helt jättesnyggt, men jag tror det ger bättre chans till läkning. Hur länge jag vill ha kvar den har jag ingen aning om, men än så länge gillar jag den. :) Och mamma, sååå himla hemskt är det väl inte..? :-P





haha, jaja,.. nåt som däremot ser värre ut är mitt hår. Framfrån ser jag ju mörk ut igen nu. Kanon. Men resten av håret är ju blond. Idiotiskt. Måste slänga i färg. :)



Visst förstår jag att mina ord kan träffa hårt. Förstår du att det är poängen?




Kommentarer
Ida Marie

Du är jättesöt, vet du väl jag tycker ;) Fast som jag sa, en ring i läppen varken plussar på eller förminskar det... Det är ljuset i dina ögon jag ser och faller pladask för... Puss!

2011-07-19 @ 14:18:16
Ida Marie

Du är jättesöt och ingen ring i världen (eller i läppen...) kan varken plussa på eller förminska det, som jag redan sagt till dig! Det är ljuset i dina ögon som jag älskar, min underbara dotter!!

Din mamma

2011-07-19 @ 14:39:51
Ida Marie

Du är jättesöt och ingen ring i världen (eller i läppen...) kan varken plussa på eller förminska det, som jag redan sagt till dig! Det är ljuset i dina ögon som jag älskar, min underbara dotter!!

Din mamma

2011-07-19 @ 14:41:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0