Jag vet att..


..man ska skratta med sina vänner och inte åt dem. Men jag kan inte hjälpa att jag fortfarande nästan sätter i halsen av tanken på P-Es kommentar och vinnande besvikna blick, när han satt och stirrade på sin vad efter vårt benpass i söndags,

"Åh, fasen.. Jag trodde det var en ådra, men det var visst bara smuts.."


Förlåt men, aaahahahaa :-P Idag ringde klockan och väckte mig medan jag ännu sov. Jag blev arg för en sekund. Sen kom jag på att anledningen är att vi ska köra ett axelpass nu på morgonen och skuttade upp av glädje. Efter axelpasset i torsdags förra veckan är jag så sjukt taggad att göra ett lika bra, så nu peppar jag till tusen.

Kör hårt vänner :-D






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0