Kroppen min,


..den känns. Idag körde jag triceps och mage. Började med stående pressar i cabeln, 5 set. Frenchpress som jag dropsetade, 3 set, sen supersetade jag dips på bänk med smala armhävningar, 3 set av varje, och slutligen en sida i taget med handtag i cabeln, 3 set på varje sida där jag först körde hela reps, sen bara excentriska när jag inte pallade. Sen mage. Inte mycket. En rak övning och en sned, båda i cabeln.

Delade armarna på två pass denna vecka, så biceps blir imorn ihop med vader.

Har en sjuk träningsvärk i baksida ben. Det var visserligen ett intensivt pass dem fick i tisdags, men jag tror den där löpningen och lutningspromenaden gjorde sitt också :-P och mina axlar, dem är trötta. Vilket gjorde det sådär kul att komma till jobbet och hela lagret var fullt av pall som skulle plockas. Axlarna ville bara dö. Men det gick bra ändå. Jag har gått omkring och sjungit på jobbet idag. Jag har varit glad. :) ..eller så är det helt enkelt roligare att vara rödhårig :-P

Nu ska jag ta en hallonproteinshake och sen krypa ner i min renbäddade världens skönaste säng och bara mysa :) natt natt









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0