Men såklart..


..blev det en trevlig kväll ändå :)

Vi var på Afrodite, vilket jag föst var lite skeptisk till, eftersom jag inte direkt överväldigats av deras utbud vid tidigare tillfällen. Men efer mycket om och men och specialbeställningar fick jag, nästan, det jag önskade. Som tur var åt jag lite hemma en stund innan jag drog, för det tog ganska lång tid. Men med min genialiska planering så blev det alldeles perfekt.

Så, ett ihopkompani alá Lisah blev enligt detta :) Dock vet jag inte var potatisbiten kom ifrån och var min aubergine med fetaost tog vägen, men hur som helst var det gott. Det var kycklingfilé, tsatziki, rödbetor, små chili med nån vitlök, grillad halloumi, rödlök och bondbönor.











Och ikväll väntar mer kalas. Ska hem till brorsan nån gång efter lunch och börja fixa med maten till festen. Ska bli ett par olika sallader och så ska jag baka ett brytbröd fyllt med soltorkadetomater och fetaost.

Har varit en bra träningsvecka. Började i söndags och har sett ut enligt följande

RYGG/BAKSIDA BEN
FRAMSIDA BEN/VADER
BRÖST/MAGE
BICEPS/TRICEPS
AXLAR/BAKSIDA BEN
FRAMSIDA BEN

Så idag är det dags för vilodag. Tänkte kört cardio och mage, men ska hålla mig borta från gymmet helt. Istället ska jag ta en skön lång morgonpromenad, så snart mina ägg bara kokat klart och jag har ätit frukost :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0