Mina armar..


..blir de större? Starkare? Hårdare? Är jag hulken nu? Vavava?? :-P Körde armar idag med David, och det gick bra. Jag försökte se så stor ut jag bara kunde när jag traskade in på gymmet bredvid D, eftersom han är både lång och stor, men förmodligen lyckades jag inte så bra, för det första vi möttes av var Herr T som satt och skrattade åt "helan och halvan".. Det blir skillnad på passen beroende på vem man tränar tillsammans med, men överallt har man något att lära.

Imorgon är jag ledig och ska få finbesök från gbg. (Sa jag finbesök? Jag menar besök av nån knäpp rackare :-P) Vad vi ska göra vet jag inte, mer än att vi ska träna. Och det ska bli kul som tusan. :)

Men nu, maaaaaat :-D







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0