När det vill sig till..


..när jag har tid och en släng av lust flyger i mig, ja då kan det gå hur som helst. Jag fick för mig att baka ett bröd idag till lunch :)



Jag hade i kvarg och ägg och riven morot och oliver och linfrö. Och sen hade jag allt jag kunde hitta som pålägg. Keso, avokado, gurka, tomat, paprika, champinjoner, persilja, gravad lax och mer ägg. Sen att dem ringde från jobbet just när jag skulle till att äta så jag fick tugga svälja och stressa iväg med bara halva lunchen i magen är en annan femma.. Det var iaf kul att göra, och det är alltid något :)


Morgonträning imorse och vi körde bröst. Under passet var jag inte lycklig. I alla fall inte i början. Jag bara gjorde fel, jag kunde inte hitta rörelsen jag skulle och blev så frustrerad. Men efter passet var jag glad igen. Och kramar både fick och gav jag. Dock inte fullt så mycket som man borde under en internationell kramdag, så jag vände efter en bit på vägen och hämtade en till ;)

På jobbet har jag dock inte fått några kramar. Men jag fick en krona i dricks av en kund som sa att jag hade snygga axlar och det gjorde min dag, hahaha. Inte dricksen kanske, men kommentaren ;-D



Du kan inte ta ner solen, men att se dig le värmer lika bra





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0